To the bone

De customer journey als ruggengraat voor jouw klantbeleving.

back to overview read story

Let’s get naked om de verwachtingen van jouw klant te overtreffen.

Denk eens aan afgelopen weekend, toen je in dat fancy restaurant een hapje ging eten of gisteravond toen je je nieuwe sneakers online ging bestellen. Klantervaringen, we hebben ze allemaal. Zelfs 137 per dag! En deze ervaringen bepalen voor een groot deel of jij trouw bent aan een bepaald merk. Immers, 89 procent van de klanten met een slechte ervaring gaat zakendoen met een concurrent*. En vergeet niet de kracht van gesprekken op verjaardagsfeestjes en social media. Het moge duidelijk zijn, de klant is aan zet!

Maar hoe leg je als merk de interactie met je klant bloot? Customer journey mapping is de proven-method. Een power instrument om inzicht te krijgen in alle contactmomenten met jouw klant via alle kanalen. Naast het verbeteren van klantbeleving leidt deze methode ook tot meer efficiëntie in klantprocessen. Efficiëntie die jij misschien dacht te bezitten, maar waarvan toch blijkt dat er een ‘blinde vlek’ is die jij – dus – niet zelf ziet. 

En het fantastische is dat we er gewoon morgen mee kunnen starten, want wij houden van pragmatisch denken. En ja, wij houden er ook van om onze klanten te verrassen, dus verwacht van ons altijd een customized en verrassende Top of Heart aanpak. Had ik al verteld dat ik de lucky one die deze sessies ga begeleiden? So, are you ready to get naked?

contact us

back to overview