Branding tomorrows

Field of engineering

Hoe verander je de bevooroordeelde kijk op techniek?

Door het aantrekkelijk te maken! Voor een sterk en toekomstbestendig Nederland is het cruciaal om voldoende jongeren kennis te laten maken met techniek. Voor Sterk Techniek Onderwijs ontwikkelden we Bliq: een concept dat bestaat uit een videoserie en live events. Het doel? Leerlingen kennis laten maken met de oneindige mogelijkheden van techniek in een vorm die bij hen past. Op NXtv - een interactief videoplatform voor techniek - zijn inmiddels talloze afleveringen van Bliq te zien. En zeker, ze worden dagelijks gebruikt door veel scholen.

Het vooroordeel over techniek veranderen
bekijk een aflevering
'Techniek is vuile handen en hard werken.'
Kennis
'Techniek is overal om ons heen. Het zit in alles wat we zien en gebruiken.'
'Je krijgt niet wat je verdient met techniek.'
Houding
'Bewustzijn creëren bij ouders, leraren en jongeren'
'Techniek is niet voor meisjes.'
Gedrag
'De perceptie veranderen door technologie te ervaren'.

Bliq in cijfers

76.686
bereikte jongeren
10.575
professionals
bereikt
71,2%
bekijkt de hele aflevering
14.288
totaal aantal
views

NXtv. Watch tech now!

NXtv is een videoplatform waar (high)tech tot leven komt. Leuk, spannend en spectaculair! NXtv stimuleert nieuwsgierigheid en beloont deze rijkelijk met mooie, inspirerende en gewoon leuke content over de favoriete onderwerpen van ons publiek.

Wil jij morgen ook nog relevant zijn?

Heb je de impact van ons werk voor Bliq gezien? Stel je voor wat we samen voor jouw bedrijf kunnen bereiken! Bij MORE zetten we strategie om in resultaat, precies zoals we dat voor Bliq hebben gedaan. Klaar om jouw uitdagingen om te zetten in kansen? Neem contact met ons op en ontdek wat wij voor jouw tomorrows kunnen betekenen.