Een sterk merk met een glimlach creëren
De liefde bedrijven vergroot de binding met je klant. De liefde, bedrijven… vergroot de binding met je klant. Zo creëer je met één komma en een paar puntjes een wereld van verschil. Kun je nagaan wat je bereikt door de juiste woorden te kiezen.
Maakt dat het werk van copywriter moeilijk? Nee hoor. Dat maakt het tot het leukste vak dat er bestaat. Ik mag namelijk naar je luisteren als jij helemaal los gaat over dat waar jij goed in bent. Waar jouw hart van volstroomt, waarvan jij vindt dat de wereld het moet weten. En dan zorg ik er samen met mijn collega’s voor dát iedereen het te weten komt.
Na ons gesprek loop ik überenthousiast over de afdeling en vertel al mijn collega’s wat voor gave vent of supergedreven tante ik nu weer aan de lijn heb gehad. Bingo, ik ben geraakt… in mijn hart. Alles wat ik vervolgens doe, is jouw liefde voor je merk zó verwoorden dat je klanten ook worden geraakt. En een brandstory is geboren.
Een brandstory zorgt, samen met je visual identity en merkstrategie, voor een sterk merk. En dat is een mooi fundament om de harten van je klanten verder te veroveren en een langetermijnrelatie aan te gaan.