Nederland bereidt zich voor op content tsunami

7 december 2015

In de VS doen ze het bigger and better. Daar produceren merken evenveel content als de gele M hamburgers. Amerika kent zelfs al de ‘content shock’: een tsunami van online stories, door de gemiddelde Amerikaan even gretig naar binnen gewerkt als de Big Mac.

In Nederland lopen we op het gebied van content enorm achter op de Verenigde Staten. Hier maken nog maar weinig bedrijven serieus werk van content marketing. Hoewel we bijna allemaal wel ‘iets met social media’ doen, wordt content nog onvoldoende ingezet als aantrekkelijk alternatief voor de meer traditionele vormen van marketing.

NOG. Want ook Nederland gaat de kracht van content massaal ontdekken. Houd u vast. Lees het artikel! En check: www.thebrandcastcompany.com voor content die recht overeind blijft. Ook in een tsunami.

Bron: https://mediaweb.nl/blog/content-marketing-trends-2016/

Meer weten over dit artikel? Bel More +31(0)570 63 65 55 of e-mail info@more.nl

contentmarketingOnline marketingsocial mediaThe Brandcast Company