More: getagd in China

28 november 2016

Op de 520e verdieping van het op één na hoogste gebouw ter wereld zien hoe de skyscrapers van Shanghai verschieten in felle neonkleuren. Onderhandelen op de fake market over een gelukskat voor je collega. Alle (!) onderdelen van een varken voor je eetstokjes zien verschijnen. Maar bovenal: een indringend kijkje nemen op de Chinese locatie van onze klant.

More werd getagd in China

De klant is Century Europe. Ze bieden beveiligingsoplossingen aan retailers. We kennen allemaal de tags en labels in kleding. De piepende poortjes als die beveiliging niet gedeactiveerd is… Maar Century doet meer. Ze bieden een wereld aan opties om het retailers makkelijker te maken. De productie gebeurt in 4 fabrieken in China. Maar er wordt vooral steeds meer onder het eigen label ontwikkeld.

Harde yuan

Adding value to retail, noemen ze dat. En dat merk je direct als je praat en meekijkt met de mensen van Century in Hangzhou, China. Hier wordt hard en vol trots gewerkt aan (nieuwe) oplossingen voor de retail- en andere sectoren. Middelen waarmee retailers hun verlies zien dalen. En dankzij slimme technologie op het gebied van voorraadbeheer, hun winst vaak flink flink stijgen. Adding value dus, in klantbeleving én in harde yuan, dollar of euro.

More ondersteunt Century onder ander met het opzetten van een Europees experience center, communicatie- en marketingmiddelen als een nieuwe website en whitepapers. The Brandcast Company maakt de content voor Century.