About

There must be More.

Kun je aantrekkelijk zijn en tegelijk keihard scoren? Of de diepte ingaan en op hetzelfde moment eruit knallen? Slank én zwaargewicht zijn? Jazeker. There must be more.

Merken hebben het tegenwoordig niet makkelijk. De markt verandert voortdurend en elke dag verschijnen er weer nieuwe mogelijkheden op het gebied van communicatie, marketing, media, monitoring. Neem je de tijd om je in een discipline te verdiepen… word je al snel links en rechts ingehaald. Wat je nodig hebt is het overzicht van een generalist en de expertise van een specialist. Onmiddellijk. Continu. Maar kan het alsjeblieft lenig en … betaalbaar? Jazeker.

Chemie

Zelfstandige bedrijven zijn een latrelatie aangegaan vanuit de gezamenlijke overtuiging dat er meer moet zijn. Het is de vonk die ontstaat als je dezelfde visie en dezelfde werkwijze hebt. There must be more, natuurlijk! More is een sterk collectief van ondernemingen, disciplines en mensen die betekenisvol willen werken aan merken. Generalisten en specialisten die niet los van elkaar maar geïntegreerd denken en doen. Om diep voor u in de materie te duiken, of voor een sterke visie op het totaal. Het levert u de chemie op die u nodig heeft in het hedendaagse speelveld dat breed en complex is, en waarin markten ingewikkeld zijn.

custom paper writing srvice cheap essays how to buy cheap essay fast

Creatie

Communicatievraagstukken los je dus niet langer op vanuit één discipline. Tenzij het je discipline is om deze vraagstukken met de kracht van een collectief aan te pakken. Bij More zetten we vijf, zes vakmensen interdisciplinair bij elkaar, nemen weloverwogen beslissingen en zetten merken daarmee onmiddellijk en lenig in beweging. Want dat krijg je als je kennis en kunde met elkaar deelt. Je gaat direct vermenigvuldigen. Zo creëren we voor uw merk de weg naar continue meerwaarde.

Commitment

We vertellen niet welke route u moet nemen, maar gaan samen op pad. We zijn geen bureau dat flirt, wij houden van betekenisvolle, langetermijnrelaties. Zeker in deze tijd, waarin iedereen de waan van de dag voelt. In impact zit niet voor niets het woord ‘pact’. We gaan het dus met elkaar doen. Branding is immers ook een werkwoord. Wij geloven in teamspirit met u als klant. Samen pakken we het merk op, blijven we leren en stellen we continu bij, om op het juiste moment met dat wat nodig is uw merk door deze nieuwe wereld te gidsen.

Continuïteit

More is al sinds 1984 een begrip in communicatieland. Het begrip communicatie hebben we in de laatste decennia echter steeds meer zien versnipperen. Merken zochten pure specialisten maar deze bondgenootschappen houden vandaag de dag niet langer stand. Daarom werken wij met een bewezen geïntegreerde aanpak. Met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel om gezamenlijk meer te zijn dan de som der delen. Zonder de verplichting van gedwongen winkelnering.

1/4